„Byl jsem překvapen, když jsem viděl, že spousta klientů vinila sebe za to, že vztahy se SEO Agenturami nebyly vždy skvělé,“ uvedl Brian Dean, zakladatel společnosti Backlinko, který odkazuje na jeho průzkum asi tisíce a dvou set majitelů, ze kterých by asi jen třicet procent doporučilo jejich stávajícího poskytovatele SEO služeb a další třicet procent uvedlo, že by zanechali negativní recenzi.
 
Hlášení také odhalilo opravdu silný vztah mezi rozpočtem a spokojeností, s klienty, kteří dedikovali více než pět set dolarů za měsíc na SEO Služby, kteří by se o více než padesát tři procent popsali jako „extrémně spokojení“, v porovnání s těmi, kteří utráceli méně. Rozpočet byl ale pouze jeden z faktorů, který utváří celkové vnímání SEO Služeb – průzkum se také zeptal majitelů podniků a firem na tom, jak daný předmět studie vnímají, jaké mají očekávání od SEO průmyslu a reference a jejich TOP priority, když si vybírají SEO agenturu.
 
Vzdělání klienta a spokojenost.
 
„Ve skutečnosti padesát procent z našeho panelu nám odpovědělo, že „cítím se, jako bych potřeboval daleko více tréninku, abych mohl plně těžit z toho, co SEO nabízí,“ a dalších dvacet osm procent uvedlo, že nemají zaměstnance na to, aby mohli implementovat doporučení SEO poskytovatele,“ uvedl Dean pro Search Engine Land.
 
Průzkum také přišel na to, že čtyřicet čtyři procent všech malých firem a podniků přestalo spolupracovat s jejich poskytovatelem SEO služeb, protože byli nespokojení s jejich byznys výsledky a třicet čtyři procent uvedlo, že to kvůli nedostatečné komunikaci a problémy se zákaznickou podporou. Jakási podskupina majitelů firem, která byla spokojená s jejich SEO službami, sama sebe označila jako „extrémně zběhlí v internetu“, kdežto nespokojenější klienti (ti kteří spolupracovali s vícero SEO službami) byli daleko pravděpodobněji ti, kteří se označili jako za „začátečníky s internetem“.
 
„Tato zjištění ukazují, že vzdělání klienta může být opravdovým rozdílem mezi ztrátou klienta po několika měsících …a loajálním klientem po spoustu let. A taky to, že podporování klientů s prostředky (nebo alespoň upozorňování klientů) může pomoci agenturám změnit titulkový tag jejich klientů nebo jejich Google My business seznam opraven,“ vysvětlil Dean.
 
Klientská očekávání a preference.
 
TOP Tři priority pro majitelé firem, kteří najali SEO služby, bylo navýšení provozu na webovou strábku (šedesát pět procent respondentů), přístup k novým zákazníkům (šedesát dva procent respondentů) a navýšení povědomí o firmě (šedesát jedna procent respondentů).

Rate this post